martes, 10 de marzo de 2009

Borrico al instante

EL CALAFELLENC EDUARDO PÉREZ, FINALISTA AQUESTA SETMANA DEL CONCURS D’ANTENA 3 ‘RICO AL INSTANTE’ 9/03/2009 El calafellenc Eduardo Pérez és un dels finalistes d’aquesta setmana del concurs televisiu “Rico al instante”, que emet la cadena Antena 3 dissabte a la nit. Aquest concurs reparteix importants premis en metàl·lic a partir dels sms de suport que rebi cada finalista. Produït per Zed i Mediapro i presentat per Ramón García, el programa elabora un ampli reportatge de la vida que fa cada concursant, que mostra el seu lloc de residència i la seva activitat.

Amb aquesta finalitat, un equip del programa i Eduardo Pérez han visitat aquest matí l’Ajuntament de Calafell. Han enregistrat com el concursant demanava el suport municipal i com l’alcalde, Jordi Sánchez, li oferia. El preescalfament del programa consisteix precisament a demanar tothom que voti per algun dels aspirants que competeixen.

“Calafell té l’oportunitat de promocionar-se arreu de l’Estat a través d’un programa de màxima audiència, ja que es mostrarà com és el nostre municipi i s’organitzaran diverses activitats a les platges i al port esportiu que s’enregistraran per al reportatge sobre Eduardo Pérez”, ha dit l’alcalde, Jordi Sánchez.

Les persones que vulguin votar pel calafellenc en aquest concurs han d’enviar un sms al número 5354, amb el missatge “Naranja”. Cada participant és identificat amb un color i és imprescindible identificar-lo perquè el vot sigui comptabilitzat. Els sms es poden enviar fins al mateix moment de començar el programa. Durant la setmana s’organitzaran a Calafell diferents actes en suport d’Eduardo Pérez, que s’anunciaran oportunament.


AGAAAARRATEEEEE !!!!!!
Un programa de máxima audiencia... un esperpento de padre, madre y muy señor mío !!! Una mieeeerda como una casa !!! Y el alcaldepresident metido en semejante sarao para salir en la foto y promocionar Calafell. ¿Pero promocionarlo para quién? ¿Para qué clase de turismo? ¿Más barbacoeros? ¿Más embrutecidos televidentes? ¿más frikis con el cerebro atrofiado? Pero, pero ¡¡un poquito de por favooor!!!

Lo peor: ¿¿Pidiendo votos vía SMS?? A gastar pasta en tiempos de crisis, venga, ale, y todo a mayor gloria del alcaldepresident. Porque el señor ese que está en paro, hay que tenerlo claro, se la porta ben fluixa al Sans Chaise. Qué vergüenza, qué auténtica vergüenza. Si el turismo que ha de venir es la audiencia de ese programa de la España profunda, de la boina, la pandereta y la pata quebrada y en casa, que Dios nos asista porque lo de excelencia, calidad y demás memeces no se las creen nada más que los frikis de Villa Chistorra.

Miedo me dan los que son capaces de hacer lo que sea con tal de salir 'retrataos'. No queda ni un ápice de dignidad.... todo por la pasta. Dejemos de lado el turismo inteligente, el turismo decente, el turismo que es capaz de discernir entre calidad y cantidad, el turismo que dignifica un lugar con su sola presencia. Total, si el barbacoero no protesta, sólo grita.

Made in Spain, porque Spain is different y Calafell no iba a ser menos.

Qué pena, penita, pena..... así nos va y así nos luce el pelo.





Ojo, las autoridades sanitarias advierten que visionar el video completamente tiene efectos secundarios; destruye las conexiones sinápticas, da nauseas y produce impotencia.

Televidente antes de inyectarse una dosis de Borrico al Instante

2 comentarios:

  1. Que yo me entere: El Alcalde va a un concurso, para pedir dinero para el Consistorio que esta falto de liquidez. nononon, me he equivocado. Es un vecino. El programa esta a la altura del Mercado turístico objetivo del miniestadista.

    ResponderEliminar
  2. Es para mear y no echar gota.
    Con programas de telebasura promociona lo peor de lo peor. Ahora ya no sólo hacen un programa más aprovechándose de necesidad de pobre gente (parados, etc) sino que encima politicos sin escrupulos se suman al cutrespectáculo para promocionar el turismo patatero.

    ResponderEliminar

Di lo que quieras, que ya veremos si te lo publicamos.
No se aceptan comentarios de hoygans, canichonis ni amigos de Brinni Espí